Ειδώλιο ηνίοχου το οποίο προέρχεται από διακόσμηση λαβής ή χείλους χάλκινου τριποδικού λέβητα.
Ο ηνίοχος παριστάνεται γυμνός, με τα χέρια να λυγίζουν προς τα μπροστά όπου θα κρατούσαν τα χαλινάρια του αλόγου. Τα μαλλιά του είναι μακριά ενώ μπροστά δύο μπούκλες, οι οποίες δηλώνονται με εγχαράξεις, πέφτουν στο στήθος. Τα μάτια είναι μεγάλα, η μύτη σχηματίζει έντονη γωνία και το στόμα δηλώνεται με μια απλή οριζόντια χάραξη.
De Ridder, A., Bronzes Trouvés sur l' Acropole d'Athènes, Paris, 1896, σελ. 242-243, εικ. 212, αρ.κατ. 695 Kunze, E., Bericht über die Ausgrabungen in Olympia. Frühjahre 1956 bis 1958, Olympia-Bericht VII, Berlin, 1961, σελ. 192, εικ. 105 Herrmann, H.V., Die Kessel der orientalisierenden Zeit. Teil 1, Kesseltaschen und Reliefuntersätze, Olympische Forschungen 6, Berlin, 1966, σελ. 101 υποσημ. 27 Weber, M., «Zu frühen attischen Gerätfiguren», Mitteilungen des Deutschen Archäologischen Instituts. Athenische Abteilung 89, 1974, σελ. 43, 45 Fuchs, W., Floren, J., Die griechische Plastik, I: Die geometrische und archaische Plastik, München, 1987, σελ. 301 Scholl, A., «Die Akropolisvotive aus dem 8. bis frühen 6. Jahrhundert v.Chr. und die Staatswerdung Athens», Jahrbuch des Deutschen Archäologischen Instituts 121, 2006, σελ. 148, εικ. 24a-c, αρ.κατ. 63 Παντερμαλής, Δ., Ελευθεράτου, Σ., Βλασσοπούλου, Χ., Μουσείο Ακρόπολης. Οδηγός, Αθήνα, 2016, σελ. 89-90, εικ. 93