Διακοσμητικό έλασμα ασπίδας το οποίο σώζεται αποσπασματικά. Είναι ορθογώνιου σχήματος και διατηρεί τέσσερις διαφορετικές παραστάσεις τοποθετημένες κατακόρυφα μέσα σε πλαίσια που οριοθετούνται από ταινίες με διακοσμητικά μοτίβα. Στην πρώτη σώζονται μόνο τα κάτω άκρα τριών μορφών, ίσως της Αριάδνης, του Θησέα και του Μινώταυρου. Στη δεύτερη παράσταση εικονίζεται η αυτοκτονία του Αίαντα. Η επόμενη σκηνή διακοσμείται με τον Ηρακλή που παλεύει με το λιοντάρι της Νεμέας, άθλο που του ανέθεσε ο Ευρυσθέας. Η τελευταία παράσταση περιλαμβάνει δύο Σφίγγες οι οποίες κάθονται αντικριστά.
Wolters, P., «Bronzereliefs von der Akropolis zu Athen», Mitteilungen des Deutschen Archäologischen Instituts. Athenische Abteilung 20, 1895, σελ. 474-476, εικ. 14.4, αρ.κατ. 1 De Ridder, A., Bronzes Trouvés sur l' Acropole d'Athènes, Paris, 1896, σελ. 116-117, αρ.κατ. 350 Lamb, W., Greek and Roman Bronzes, London, 1929, σελ. 116, εικ. 3-4 Kunze, E., Archaische Schildbänder: ein Beitrag zur frühgriechischen Bildgeschichte und Sagenüberlieferung, Olympische Forschungen 2, Berlin, 1950, σελ. 155, 218, 223, 240, 243 Fuchs, W., Floren, J., Die griechische Plastik, I: Die geometrische und archaische Plastik, München, 1987, σελ. 307 υποσημ. 69 LIMC V, Herakles, σελ. 22, εικ. 41, αρ.κατ. 1848 Touloupa, E., Early Bronze Sheets with figured scenes from the Acropolis, στο D. Buitron-Oliver, New Perspective in Early Greek Art, Studies in the History of Art 32, Washington, 1991, σελ. 262-263, εικ. 34-36 Βλασσοπούλου, Χ., Αττικοί ανάγλυφοι πίνακες της Αρχαϊκής εποχής, Αθήνα, 2003, σελ. 20 υποσημ. 22 Παντερμαλής, Δ., Ελευθεράτου, Σ., Βλασσοπούλου, Χ., Μουσείο Ακρόπολης. Οδηγός, Αθήνα, 2016, σελ. 158, 162, εικ. 182