Εικονίζεται νέος άνδρας με σγουρά μαλλιά, κοντό γένι και μουστάκι που σκεπάζει το πάνω χείλος. Το πρόσωπο είναι εύσαρκο και τα μάτια σκιάζονται από μακριά, σχεδόν οριζόντια, φρύδια. Τα μαλλιά σχηματίζουν χοντρές μπούκλες που κατεβαίνουν χαμηλά στο μέτωπο και καλύπτουν τον αυχένα. Στο κεφάλι φοράει διπλό διάδημα, δηλωτικό της ιερατικής του ιδιότητας. Το διάδημα αποτελείται από στεφάνι με τέσσερις σειρές φύλλων μυρτιάς και στρόφιον που δένεται πίσω με διπλό κόμπο.
Πιστεύεται ότι οι ιερείς φορούσαν τον συνδυασμό φυτικού στεφανιού και στροφίου μόνο σε ορισμένες επίσημες εκδηλώσεις ή σε συγκεκριμένες γιορτές ενώ στις υπόλοιπες περιπτώσεις αρκούσε το ένα από τα δύο.
Κουμανούδης, Σ., «Επιγραφαί Θεσπιών και Αθηνών», Αθήναιον 7, 1878, σελ. 290 Sybel, L. von, Katalog der Sculpturen zu Athen, Marburg, 1881, σελ. 206, αρ.κατ. 2892 Καββαδίας, Π., Γλυπτά του Εθνικού Μουσείου. Κατάλογος περιγραφικός, Αθήνα, 1890-1892, σελ. 249, αρ.κατ. 356 Harrison, E.B., Portrait Sculpture, The Athenian Agora I, Princeton, 1953, σελ. 41 Bergmann, M., Studien zum roemischen Porträt des 3. Jahrhunderts n. Chr., Bonn, 1977, σελ. 81 υποσημ. 316 Σταυρίδη, Α., Ρωμαϊκά πορτραίτα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας, Αθήνα, 1985, σελ. 69, εικ. 85 Walters, E.J., «Attic Grave Reliefs that Represent Women in the Dress of Isis», Hesperia Supplement 22, 1988, σελ. 82 υποσημ. 98, 86 υποσημ. 120 Ρωμιοπούλου, Κ., Ελληνορωμαϊκά γλυπτά του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, Αθήνα, 1997, σελ. 82, αρ.κατ. 83 McK. Camp II, J., «The Agora Excavations: A Summary of Recent Work on Roman Athens», στο S. Vlizos (επιμ.), Athens During the Roman Period: Recent Discoveries, New Evidence, Athens, 2008, σελ. 88, εικ. 3 Χιώτη, Ε., Αυτοκρατορικά και ιδιωτικά πορτρέτα της εποχής των Αντωνίνων στην Ελλάδα (διδακτορική διατριβή), Θεσσαλονίκη, 2012, σελ. 290-291, πίν. 75 Παντερμαλής, Δ., Ελευθεράτου, Σ., Βλασσοπούλου, Χ., Μουσείο Ακρόπολης. Οδηγός, Αθήνα, 2016, σελ. 293, 298, εικ. 361